Småstör mig, precis som alltid..


Jag förstår att folk bara MÅSTE tycka till om Kissie. Hon är inte som alla andra, hon gör väldigt mycket för uppmärksamhet och hon kör SIN stil. Men nu har jag en fråga, om det nu är så många som tycker illa om henne..Hur ska hon vara för att vara bra då? Det här är Kissie när hon ser ut som vilken blond tjej som helst.. henne skulle vi kunna möta på stan utan att tappa hakan. Inte för många operationer, strutor och sånt..
Nyare bild på Kissie..

Men än sen om hon ser ut såhär med mindre/utan smink? Om DU såg såhär ut utan smink och inte var nöjd, skulle inte du sminka dig eller operera dig tills du var nöjd då om du hade möjligheten? Är det inte du själv som ska vara nöjd med ditt utseende?
Och sen är det faktiskt såhär.. att om Kissie hade vart som vi vela att hon skulle vara. Alltså inte sticka ut alls, sitta hemma och skriva tråkiga saker som att hon nyss var ut med hunden, lägga ut bilder på sin hund och sen skriva att nu ska hon sätta sig och plugga.. vem skulle läsa hennes blogg då? inte jag iaf. Man måste vara unik på något sätt för att bli en känd bloggare.
Och det här är en väldigt känd "fail" bild på Kissie.. Hallå? hur många ser inte ut sådär på bilder utan att bli mobbade? alla har väl otur med bilder ibland? Därför tänkte jag visa en apdålig bild på mig, och sen en bild som jag har haft som profilbild.

Hallå? Hur ser hon ut i ansiktet?! Jävla äckel.. hur kan hon ser rätt så normal ut på andra bilder? hon MÅSTE ha redigerat dom..


Shit, hur ser håret ut då? Skitful brun färg, fult vågigt och slitet som fan.. usch!


Tuttarna är sne som fan! ser ni? hallå? ännu en misslyckad operation eller?


Tss..ser ni magen?! hahahah garvar ihjäl! hon är FEEET och det synd inte på andra bilder.. ALLTSÅ drar vi slutsatsen att hon har redigerat ALLA andra bilder hon har lagt ut på sig själv. omg omg omg!


Men nu får det väl räcka? hur ful får man vara? dom där är SÅ billiga..och FULA! och passar inte till koftan hon har till. hur kan man vara så smaklös?!


PATETISKA MÄNNISKA! jag spyr för du är så äcklig!

Så håller jättemånga på och skriver till Kissie.. plus att dom spar bilder på henne och gör som jag har gjort på bilden på mig.
Hur moget är det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0