Sjukdag

I lördags var jag som sagt på sandvikens crusing. Redan då kände jag mig lite krasslig och febrig, men jag svalde en ipren så vart det bättre sen. Men eftersom vi var ute nästan hela kvällen/natten och det vart kallt så vaknade ju jag i feber och hade feber hela dagen igår. Stannade även hemma idag för att jag ska kunna få en chans att återhämta mig. Det känns som att det rinner blod i halsen och jag snorar som en dåre..men feber är över.
Jag har vart vaken sen klockan 9 imorse och väckte Micke för ungefär 2 ½ timme sedan..alltså typ 12. Vi har nyss duschat och nu lagar jag mat (strips och stekta kantareller, tror jag det är XD) till oss samtidigt som jag bloggar. Ja, tack tack.. jag vet att jag är begåvad.
Bjussar på mitt snygga utseende idag. Snällt va....

Kommentarer
Postat av: Kaktus

omg omg det är ju hulken!!! D: hides

2011-05-30 @ 14:45:38
Postat av: Lina

Sv: jag blir hulken när jag är sjuk :)

2011-05-30 @ 14:57:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0