Sitter i och väntar på Desiree och Micke n...

Sitter i och väntar på Desiree och Micke nu. Finns inte mycket att göra medan man väntar så mitt tidsfördriv fick bli att störa mig på folk som passerar. Såg nyss en tjej med en gigantisk rosa dunjacka, ett grönt linne och rosa klackskor med nitar på. Alltså inga byxor, ingenting. Hon hade bländande vita, krokiga ben och en riktigt mörk foundation. (stavning) och värsta av allt.. Hon gick med sin mamma som var klädd i bara skinnkläder, var söndersolad och rynkig, hade kort bimboblondt hår med spikes i och alldeles kolsvart kring ögonen. Nu har jag fan sett allt!! aja.. Nu ska jag återgå till att titta på folk. Hörs! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0