Kanske blir det här mitt sista inlägg?

Det här är ett lite speciellt inlägg. Inte för innehållet, men just för att det här kan vara mitt allra sista! Jag vet inte riktigt vilken tid jorden skulle gå under, men det lär väl bli snart om det ska hända? Det hade ju vart lite jordbävningar länge ner i sverige. Läskigt! Men aja, får väl hoppas på att man vaknar imorgon och allt är lika lugnt som det brukar vara. ...eller?
Vi har precis kommit hem från crusingen i Söderhamn. Jag, Micke och Desiree var där med William och Martin för jag var barnvakt. Det var ganska roligt där.. men fan va mycket tjocka tjejer det finns där O.o Innan vi åkte ifrån Ockelbo var vi in på ica och köpte godis, sen körde vi. Martin somnade ganska fort, men när vi började närma oss så väckte jag han för vi skulle in på Mc Donalds för att käka. När vi kom till crusingen kikade vi lite på bilar innan vi gick till parken så ungarna fick springa av sig lite. När dom tröttade på att springa omkring som började göra saker som dom inte fick så drog vi till en lekpark och lekte där. Sen kom vi på att min Katrine skulle till crusingen också så vi ringde upp henne för att höra vart hon höll hus, och hon var i närheten så vi gick dit. Kramades massor och sen drog vi tillbaka till lekparken.
Efter ett tag började det samlas en massa "unga" ungdommar där eller vad man nu ska kalla dom. Där satt dom i gäng med lite häxblandningar och sånt. Micke skämtade om att han skulle gå dit och låtsas vara civilare och skälla ut deras alkohol. Jag tyckte att det var en suuperbra ide, men det tyckte inte han.. så det blev inge. Då kom Desiree på att vi skulle ha gått till polisen som stog en bit bort och berätta att det satt en massa ungdomar där och drack, bara för att jävlas..och för att det var lite opassande eftersom hela lekparken var full med små barn. Så vi gick dit och skvallrade lite och en stund senare när vi var påväg därifrån så kommer det en polisbuss full med poliser och hällde ut alkoholen för dom. jaa, vad ska man säga? någonting i form av..MOAHHAHAHAHAHAHAHAHAAH! eller nåt?
aja, nu sitter vi hemma hos mig och har precis lagt ungarna. Snart åker Desiree hem så då drar jag och Micke igång en film och myser ner oss i soffan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0