Jag kommer aldrig lyckas bli den personen jag vill vara.

Börjar med att säga att jag orkade inte med alla inlägg som låg sen förut, så jag tog bort allihopa. Jag vet inte varför det var irriterande, precis som allt annat idag. Idag är det verkligen inte min dag. Det är inte bra väder ute, jag började dagen med att reta upp pappa så vi blev nästan ovänner innan vi åkte hemifrån, jag har tappat bort papperet som jag ska med mig till banken för att få ut mina pengar, jag har inga cigaretter, jag hann inte duscha idag för att vi inte har dusch i huset så det ser ut som att jag har ett helt smörpaket i håret, har mjutsiga mjukisar på mig och gårdagens tröja som luktar djur, går huur länge som helst i skolan idag och när jag kommer hem ska jag först göra iordning i mitt rum så jag kan flytta in säng och sånt och efter det ska jag plugga tills jag somnar i böckerna. Jag vill ha fredag och helg så jag bara kan skita i allt och alla och bara göra någonting roligt. Deppdag!

Sen avslutar jag med att säga att idag är det ingen vanlig dag, för idag är det MIKAEL MALMGRENS födelsedag, hurra hurra hurra! STORT GRATTIS TILL HAN!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0