Fredag den 13e!

Jag är i vanliga fall tjejen med outr. Hon som halkar på en stor slemmig snorloska på golvet och sen landar i det, kliver i bajs, bussen kommer aldrig så jag kommer försent, jag tappar bort saker fast jag vet vart jag la dom, jag halkar omkull inför folk, går in i någonting när det är massvis med folk runt om och fast jag pluggar som fan till ett prov eller liknande så klarar jag det aldrig. DET är jag i vanliga fall. Och det måste betyda att antingen blir det tvärs om, så den här fredagen blir min tur dag, eller så kommer oturen fördubblas. Jag är otursbarnet nr 1, the one and only. Och om ni ser en dödsannons i tidningen med mitt namn, så önskar jag att jag kunde säga vad var det jag sa?

Jag sitter och har webdesign och fyfan vad jag har lessnat på skiten nu. Gryymt less, jatack. Plus att jag har ont i kroppen som fan. Får fan sitt och liggsår snart som jag håller på. Jag sitter och ligger mig igenom mitt liv. Som igår.. Jag vaknar efter att ha LEGAT ner hela natten, klär på mig, borstar tänder och, SÄTTER mig i bilen, efter det SÄTTER jag mig på pappas verkstad, sen SÄTTER jag mig i bilen för skjuts till station, och SÄTTER mig på tåget, för att då ta mig till skolan och SÄTTA mig vid en stol, för att sen SITTA mig igenom hela dagen, och sen SÄTTER jag mig på tåget, för att sen SÄTTA mig på atalanta med micke, och sen SÄTTA mig i mickes pappas bil, för att sen SÄTTA mig hemma hos micke. Efter det SÄTTER jag mig i pappas bil för att skynda mig hem och laga mat och dona för att sen kunna SÄTTA mig och plugga i timmar och sen längtar jag efter att få LÄGGA mig igen..HALLÅ?! HAR JAG INTE GJORT ANNAT ÄN ATT SITTA OCH LIGGA IDAG?!

okej, jag bara yrar..stackars sen som lyckades ta sig igenom den där texten. onödigt, förlåt.
Min lektion slutar iaf halv 11.. drar när maria kommer med tåget klockan 10. som sagt, får fan sittsår.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0