Dagen efter dagen före

Igår var jag, micke, desiree och kid i valbo och kikade runt och desiree köpte massa saker. etfer valbo släppte vi av kid i forsbacka och sen drog vi till ockelbo. vi släppte av micke, hämtade kläder och sånt hemma hos mig och sen skjutsade vi desirees pappa till lingbo. efter det blev det fix och sen tillbaka till forsbacka på förkrök hos kid. senare på kvällen drog vi till gävle och gick in på slick. Tack för en lyckad kväll!
Nu sitter jag hemma hos Desiree och är lite seg, men det har jag inte tid med nu mer. Snart ska jag hoppa in i duschen, klä på mig, fixa lite och sen kommer Marita och hämtar mig för jag ska äta tacos med dom. Efter det blir det crusing i sandviken med Desiree, Katrine, Micke och Edwina. Hoppas på ännu en lyckad kväll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0