Då vart klockan 20.18 idag igen..

Älsklingen gick för ett tag sedan till ungdomsgården och jag själv har precis ätit makaroner, korv som liknar russin, skagenost, salt och vitlökspulver. Det ser och låter inte så gott ut, men belive me, it was! :)
Min feber är som sagt över och jag snorar inte lika mycket nu som imorse. Och det är ju bra. Det blir skola imorgon och vi ska till stockholm och härja runt i riksdagen skulle jag tro. Jag längtar till bussresan dit och tillbaka så jag får sitta och lyssna på musik och spela Fruit Ninja. Har planer på att bli världsbäst på det och försörja mig med det. Jag lär iaf kliva upp astidigt imorgon. Räknade nyss ut att det lär bli typ kl 5 om jag känner mig själv rätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0