Bara babbel..



Just nu sitter jag på webdesign och lyssnar på Rock Klassiker. APSEGT! Jag vill ju vara med min älskling på hans dag. Nu skiner solen också, så får hoppas att det håller i sig tills jag kommit hem och satt mig med läxorna, för då får det då regna, blåsa och vara kallt bäst det vill! Sannolikheten att jag kommer klara Ledarskapsprovet imorgon är typ noll känns det som. Jag är tjejen med otur, och imorgon är det fredag den 13e vilket betyder dubbel otur. Så nervös så jag får ont i magen av att tänka på det.

Men nog med tråkigheter! Nu längtar jag till fredag efter omprivstillfället så jag får sätta mig på en buss in till Valbo och möta upp min älskade Mami (Desiree) och mitt älskade hjärta (Micke) och strosa runt lite i valbo. Efter det blir det nog hem och ta det lugnt och inte göra ett skit, kanske kika lite på naturkunnskapsprovet som jag har till på måndag, men efter den här veckan av plugg så förtjänar jag en paus. På lördag förmiddag ska jag och Desiree åka upp till pappa och låna Sunes hund Tusse och ta med oss han för han ska få ta en promenad till Desirees pappa så han får kika lite på söthunden. Efter det blir det nog hem och börja fixa lite till kvällen för då blir det utgång för att fira att Micke har fyllt år. Ruuuuligt ska vi ha det! tack till Desiree som get mig inträde som sen födelsedagspresent. ty mycket ty!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0