Bara babbel som vanligt..

Igår gjorde jag det där jävla omprovet. usch vad jag är nervös över att jag inte ska klara det. hoppas hoppas! Desiree handlade iaf massor i Valbo och Micke handlade ett par skor och ett halsband. Efter valbo åkte jag och Micke hem till mig och såg en film med familjen, duschade och sen såg vi andra halvan av Black Swan som vi inte orkade se sist vi såg med varandra. Helt sick film.
På förmiddagen idag åkte jag och Desiree och hämtade Tusse och åkte hem till hennes pappa som skulle kika lite på hunden. Vi var ute och gick ett bra tag med Tusse och Desirees pappa gav mig mycket tips och Tusse har redan lärt sig att sitta när han blir tillsagd. Det var även första gången han gick i koppel idag och han är inte rumsren fast han är 8 månader gammal. Det finns mycket jobb och jag ska göra ett försöka att få det lite bättre. Det är så roligt att hunden är så sammarbetsvillig och tycker att det är kul att lära sig. Verkligen lättlärd hund! :D
Nu är pizzan klar hemma hos Desiree.. efter det ska jag duscha och sen blire mycket fix innan vi tar halv 8 tåget till Gävle för att fira att Micke har fyllt 20. Hoppas på en riktigt trevlig kväll! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0