vill alltid ha dig här, har dig här i mitt liv

Gårdagen var heeelt okej. Först var jag, Katrine och Leo in till Gävle sjukhus och hälsade på Desiree. Nu är det fan dags att komma hem tycker jag. Efter att vi hade vart i Gävle på the sickhouse så åkte vi till David i Forsbacka. Där lyssnade vi på musik, dansade lite, badade, yrade och bara va. Klockan halv 4 ungefär kom Leo och hämtade oss. Stackarn, vi sjöng hela vägen hem och var säkert skitdryga.
Vi bestämde oss iaf för att dygna, men så skulle Katrine ta en liten powernap och sen blev det sömn ist.
När jag vaknade typ halv 8 (bara sådär ändå?) så var jag helt blöt av svett. Dra åt h*lvete vad varmt det var!
Efter en massa somna vakna somna vakna så vart det frulle från ica och ja.. nu ligger Katrine och smsar som vanligt i sängen och jag sitter och är lite halvstressad för jag vet inte riktigt vad jag ska göra idag, men ensam ska jag då fan inte vara.
gårdagens knark..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0