Tidsfördriiiv

Namn: Lina Marie Jonsson
Piercingar: tungan, naveln och öronen
Tatueringar: en, kinatecken som står för kärlek
Längd: 1.62
Skostorlek: 36-37

Hårfärg: fult blond
Är du kär i någon: ja
Önskar du att du bodde någon annanstans: ja, men ingen brådska..jag kommer härifrån tids nog
Tänker du på att ta självmord: ibland, men bara fjant

Dricker du alkohol: jappjapp
Röker du
: ja
Vilket shampoo använder du
: gliss och elvital
Vilken parfym använder du
: vet inte vad den heter, men blå och formad som en mun
Vad är du rädd för
: allt möjligt. ensamhet, mörker, spöken, sprindlar, vatten där man inte ser botten, djur som lever i vatten, tvestjärtar, höjder och en miljard mer saker.
Gillar du att tvätta: Jag behöver inte tvätta och när jag gör det så är det inte speciellt kul

Gillar du Berg-och-Dalbana
: ja, när jag sitter i den. men det är ett helvete att få in mig i en sån

SENASTE..

Film du hyrde: man hyr inte filmer....
Film du köpte: aldrig köpte en film.
Låten du lyssnade påhttp://www.youtube.com/watch?v=owv3SXbTuLo
Personen du ringde: orkar inte kolla..
Tv program du tittade på: minns ej
Personen du tänkte på: leila k

ANTAL..

Gånger du varit kär: fjortiskär gills.. så typ 329889378582 ggr
Gånger ditt hjärta brustit: 2
Hjärtan brustit på grund av dig: vill inte veta
Gånger ditt namn varit med i tidningen: finns många som heter lina
Ärr du har på kroppen: Suck.. typ 1000st 


SENASTE..

Personen du fick mail av: Jag orkar inte kolla
Personen du fick brev av: Ingen aning, det var läääängesen
Personen du fick sms av: fredrik
Gången hela din familj åt middag tillsammans: minns inte? inte så länge sedan

Saken du köpte: cigg
Vad har du gjort idag: vaknat, kollat facebook och lyssnat på musik.. med buuuus :D
Var det kul: hm? det äre väl?
Hur tidigt stiger du upp: när jag känner för det eller måste? :o
Gillar du att slåss: hm, med brorsorna bara.. för då är man en säker vinnare!
Vad ska du göra idag: massa bus med min buus
Är du seriös: aldrig..förutom när jag är seriös
Vad är du allergisk mot: uppkäftiga människor :)

Var har du ont: nacken och ryggen
Använder du hårspray: nä, dyrt




Kommentarer
Postat av: sandra

SNYGGA DÅÅÅÅ

2011-06-26 @ 20:35:29
URL: http://sandrateresia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0