Latdag!

Hade lite ögonbrynsfärg kvar hos Micke sen jag bodde här så skulle kolla om den funkade fast den där krämen hade blivit mörkbrun (den ska vit egentligen). Blev lite väl mörkt tycker jag, fast jag hade den i max 5 min. Men det nöts bort ganska fort, så det blir väl bra snart.
Det blev inge promenad och sånt igår iaf. Jag och Desiree gick hem till Johan och skulle sätta igång en film, men då vela Micke vara med så vi väntade på han innan vi såg filmen. Jag somnade efter mindre än halva filmen och väcktes när filmen var slut och vi skulle gå hem till Micke och somnade. Nördade en bajslåt och sen somnade om igen.
Idag har vi mest bara suttit och glott film. Katrine gick och mötte Emma och så gick vi kram och delade på en familjepizza alla 4. tack micke! ♥ Nu är det min tur att välja film så nu blir det väl film. Inatt ska jag och Katrine sova hos Johan. Imorgon blir det jobb. Hopppas på uppehåll och lite mer värme än tidigare i veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0