tidsfördriv

Favoritgodis: choklad
Musik just nu: ingen, bara ljudet från tvn
Vad sa du senast: mmh
Sommarplaner: jobba, bli brun, ha så kul som det bara går
Hur många kuddar sover du med: 1..2 när jag sover ensam
Favoritväder: det beror på humör. när man är bakfull, sjuk, eller bara känner för en dag inne ska det vara regn, men fortfarande varmt. när jag känner för att vara ute och hitta på någonting ska det vara sol och nästan vindstilla
Morgon- eller nattmänniska: jag är en kvällsmänniska
Sparare eller slösare: slösare! så fort jag får pengar så måste jag köpa någonting, vad som helst. det går inte att spara. pengar är till för att göras av med!
Har du några homosexuella vänner: det vet jag inte om jag har?
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: ja, det tror jag
Ser du på kärleken som ett misstag: kärleken är det bästa vi har och kommer kunna få. utan kärlek blir allt iskallt hat.
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 1, max 2
Bio eller promenad: bio och sen promenad med rätt sällskap, humör och väder
Stjärntecken? Vädur
Rädd för insekter? Ja, dom är inte allt för trevliga
Äckligaste insekten: trestjärtar, spindlar, pissmyror och allt som är litet och kryper och krälar
Största svaghet: att bli ensam och utstött
Det här är jag bra på: att se bra och dåliga saker med människor.
Bästa bok? mååånga
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? jag vill kunna förflytta mig genom att bara typ tänka vart jag vill vara och sen knäppa med fingrarna. skulle vara coolt.. eller flyga
Vad vill du jobba som? jag vet inte, jag vill prova mig fram.
Chips, morötter eller godis? chips och dip
Pizza eller hamburgare? pizza, äter inte hamburgare
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Absolut. jag vet inte riktigt än, men jag vill ha fler piercingar i öronen och i läppen iaf. och tatueringar över ganska stor del av kroppen, men utan att det ser plottrigt ut
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? ja, typ innan jag dör
Är du rädd för blod? blod i mängder är väl inte allt för mysigt?
Anser du att du är stark? nej..eller kanske ibland
Brukar du sola? jag solar ute när det är kanonväder och solar solarium när jag har pengar till det (inte allt för ofta)
Använder du knark? nej
Kaffe, te eller inget? inget
Har du en besatthet? pass på den frågan.. orkar inte tänka efter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0