Onsdag

Idag vakande jag halv 8 och insåg ganska snabbt att jag hade bråttom. halv 9 var jag vid stationen, genomblöt av svett. jag valde inte rätt kläder för vädret idag. Åkte in till skolan och lämnade tillbaka dom böckerna jag hade i skåpet och sen ner på stan med maria och martina. vi åt på donken och efter det köpte vi jordgubbar och gick till martinas storebrors lägenhet och satte oss där på ballen. Underbart var det! Jordgubbar och stek i solen.. men inte fick jag nån färg inte. Fortfarande bländande vit.
Klockan 10 över 12 fick mitt tåg ifrån gävle till ockelbo. När jag kom hem så lånade jag williams cykel och trampade till Carro för hon bjöd hela familjen på korv. gott!
När vi hade kommit hem från Carro så åkte jag, mamma och martin och köpte blommor och gick på affären för att sen åka hem och grejja i trädgården och laga mat.
Här är några blommor vi köpte. Fina!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0