Here We Come!!

Igår var det ju tänk att jag och bus skulle ha lite oboykalas, se film och sova tidigt. Det slutade inte riktigt så. Sandra, Alle och Viktor var i Ockelbo så vi gick ut för att träffa dom en sväng. Dom skulle upp till Felicia i Åbyggeby så vi hängde med. Där satt vi resten av kvällen och åkte hem runt 12. När vi kom hem så smög vi ut i köket och vispade ihop en lite "kladdkakesmet". Inte lika lyckad som den blev hemma hos Katrine förut, men den dög. Socker som socker! Vi kom inte i säng förän lite innan 1 och Katrine slocknade inte så långt efter att vi hade startat en film (Love And Other Drugs) och jag såg klart nästan hela innan jag somnade.
När larmet ringde kl 06:00 imorse var jag en väldigt död tjej så jag sov vidare till klockan 06:25 sen vare dags att klä på sig, köra runt med tandborsten lite och trycka i sig någonting att äta innan Camilla kom och hätmade mig och Katrine. Inget regn idag på jobbet och det tackar jag gud för. Orkar inte skjuts upp allt arbete. Skulle ju vara lite surt ifall det tar 3 veckor att göra 2 veckors arbete bara för att vi åker hem varje gång det regnar?
Jag har haft ont i nacken sedan olyckan i söndags och skulle kolla upp det på hälsocentralen idag. Jag fick gå dit och berätta om olyckan och berättade hur jag kände mig före, undertiden och efter. Sen fick jag klä av mig till trosor och bh och så kände hon på mig och fick mig göra en massa rörelser som att gapa, gå på tå, luta mig framåt, bakåt veva med armarna och sånt. lite roligt faktiskt. sen undrade jag över dom här fläckarna som jag fick imorse. Har aldrig haft såna förut och dom kom heeelt random och ser ganska äckliga ut.
Det här sa hon var solexem. hallå? måste det inte vara sol ute för att man ska få solexem. och kliar inte exem? är det jag som är knäpp eller? :p
Sen mätte hon alla blåmärken jag fått efter olyckan med ett måttband och skrev upp exakta måttet på det. Hon undrade speciellt hur jag kunde få detta blåmärke..och det är lite roligt faktikst..för jag hade den här tändaren i fickan..så jag har ett blåmärke fortmat av en tändare.
På grund av det dåliga vädret som ska vara imorgon så får vi vara ledig imorgon. Så ikväll ska jag och min älskade bus tjocka med chips, bli lite party och mysa hemma hos johan! :D innan vi somnar (när nu det blir) ska vi ha gått hem till katrine och hämtat pengar och gått tillbaka också. Flera timmar promenad inatt. Lär verkligen ladda men kläder, annars kommer jag frysa ihjäl och vara genomblöt.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Sådär fick jag med.. om du har kliat mycket där efter solbränna elr liknande blir det så.

2011-06-15 @ 15:44:52
URL: http://sarahnorling.blogg.se/
Postat av: Sarah

Varse :)

2011-06-15 @ 16:29:13
URL: http://sarahnorling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0