Fyller igen liteee

Skolavslutningen var seg. Jag hade 9st IG..men iår hände någonting som aldrig tidigare har hänt..är ni berädd? JAG FICK MVG I BILD! men nu ska vi inte prata om otrevligheter som skola och sånt.. Sommarlov vart det ja!
Efter skolan gick jag och Maria runt på stan för att döda lite tid innan tåget gick. Vi åt glass och provade lite fult.
När jag kommit hem till ockelbo med tåget så satt jag på stationen med Vuong och Maria ett tag innan jag gick fram på torget för att vänta på skjuts till Katrine. Det var så varmt så jag lära resa mig upp ibland och flaxa lite med händerna på benen för det såg nästan ut som att jag hade kissat på mig av svett. När pappa hade skjutsat mig till Katrine så gjorde jag och Katrine nudlar till mig, packade och sen åkte till deras stuga i Mångeln. Det var jättemysigt där. Jag blev mkt brunare än Katrine och hon blev skitgrinig över det. Mohahaah! aja, i Mångeln bestämde vi oss för att jag, Katrine och Edwina skulle följa med Fredrik, Robin och Kim och fiska i mörtebo. Stort plus till den dagen. Men ett stort minus var att det var så inåt helvete mkt knott och dom älskade tydligen myggmedel för dom slukade oss hela.
Änglavakt
Och idag var det första dagen på sommarjobbet för iår. Jag jobbar på ila som vanligt, men den här sommaren är det någonting speciellt.. för iår får jag nämligen jobba med mina snygga. Katrine, Maria och Edwina! :D överlycklig över det ja.
Det här har katrine gjort hela dagen idag..och ändå ligger hon helt utslagen i min säng och sover nu. förstår inte? ;)
Jag har tjatat på Katrine hela  dagen idag att hon ska sova hemma hos mig..och jag fick som jag vela. wiii! nu ska jag ladda ner en film som vi kan se senare, väcka henne, klä på mig och släpa med henne till Micke och sen till ica för att köpa snus och cigaretter. Sen blir vi å hasa oss tillbaka till mig och mysa ner oss till en film och sova tidigt för imorgon är det jobb igen. Men fyfan vilket jävla skitväder det kommer bli i veckan då.. vill inte ha en enda droppe regn, det går inte att jobba då!
förlåt för ett jävligt rörigt inlägg. men ingen tvingade dig läsa :)

Kommentarer
Postat av: katrineolsson

vi vill ha en sån här uppdate om dagen!!! (förutom horiblden på mig) och sen så är det ju som så att JAG Äör den som jobbar... och jag vart ju bara lite grinig, jävla negggroooo ,,, puss&kram

2011-06-14 @ 17:49:43
URL: http://katrineo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0