Nu tänker jag vara sådär fruktansvärt intressant igen..

Vaknade måånga timmar för tidigt imorse hemma hos Sebben och som vanligt kan jag inte somna om. Fredrik slår igång nå Wallander och somnar dirr så jag ser klart filmen, går ut och röker, sätter på musik och försöker sova, ger upp och går hem för att väcka mamma och resten av familjen. kändes lite konstigt att det är JAG som väcker henne för en gång skull, brukar vara tvärt om. Aja, vem bryr sig? Jag gjorde fulle åt mamma och pojksen och sen drog vi in till valbo för att köpa lite presenter åt alla människor som ska fylla år hela tiden. Hittade även ett par skor som mamma köpte åt mig. Man känner sig faktiskt väldigt pluttig när man lär gå på barnavdelningen för att hitta converse i en bra storlek.
När vi kom hem duschade jag medan mamma handlade och badade med grabbarna och sen åt vi mat. Det var egentligen tänkt att vi skulle städa hela jävla huset idag, men jag lyckades skjuta upp det tills imorgon istället.
Nu blir det nog lite bus med min älskade bus.. hoppas på en bra kväll/natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0