det här är en rubrik, så ni vet, om ni inte visste, för då vet ni nu?

Igår vaknade jag runt 2, åt frukost, duschade, drog fram med bella för att sola och ta ut pengar, hem igen för att vara barnvakt i ca 2 timmar, vart bara barnvakt i ca halvtimme (skönt), skulle duscha igen eftersom jag hade solat men jag var dum nog att börja med bellas löshår som inte ens är hår. Jag tvättade det med schampoo och inpackning, borstade det, fönade det, borstade det igen och sen klippte till det lite. det tog mig fan 4 jävla timmar att göra så med alla slingor. Aja, efter det duschade vi iaf och drog ut. nu lite bilder..
och jag lär ju säga att bella måste vara sämsta fotografen ever?
snyggt ansiktsuttryck? japp
Här är vi (jag, bella och hennes löshår som inte är hår), efter många om och men påväg hem till erik..
Men sen fastnade vi IGEN..
för jag behövde spy...
ELLER för att vi träffade en chipssugen pojk?
efter ungefär en timme så gick vi därifrån och fortsatte våran långa vandring till erik för att se film med han och jonna. vi kom mitt i filmen, erik lagade mat åt mig, jag bölade för filmen var sorglig och så knäppte vi asporriga kort..
och för jag älskar min bitch <3 (snyggare finns fan inte)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0